- 2015 10 24, 09:02
#346078
Tai aš žinau, nes pats etnologiją studijavau. Bet turbūt būtų naivu tikėtis, kad prieš kryžiaus žygius mūsuose nebuvo jokios kultūros, ania?
O dėl tų, kas dabar bando būti pagonimis, aš pvz visiškai nepykstu. Jei žmogui dėl to kažkaip smagiau gyventi ir ramiau, tai kodėl gi ne. Turime savo dievų pavadinimus, laisva kiekvieno valia juos gerbti arba ne.
Tik tas pagonybė vs. krikščionybė reiškinys labai nervina. Čia kaip nacionalizmas vs anarchija - tokio va lygio mėšlas .
insomnia rašė:Deja čia ne krikščionių įrodinėjimas kad jos nebuvo. Krikščionys kaip tik sako kad buvo ir kad reikia gerbti religijotyrininkai prieštarauja dabartiniai pseudopagonybei priskiriamą senovės pagonybės tąsą. enoji pagonybė numirė ir dabartinis jos rekonstravimas tegali būti etnologinio lygio, o jei versti tuos etnologinius duomenis religija, tai čia bus jau visiškai kas kito, bet ne senoji pagonybė. Per mažai duomenų kad atgaivinti.
Na o kiek teko būti Trinkūno organizuotose vestuvėse tai nei karto nebuvo apseita be "nacioanlinio ietuviško" augalo sėklų mėtymo, tas augalas buvo ryžiai. Hmm tikrai kas pagonybės autentika iškart ir padvelkia
Tai aš žinau, nes pats etnologiją studijavau. Bet turbūt būtų naivu tikėtis, kad prieš kryžiaus žygius mūsuose nebuvo jokios kultūros, ania?
O dėl tų, kas dabar bando būti pagonimis, aš pvz visiškai nepykstu. Jei žmogui dėl to kažkaip smagiau gyventi ir ramiau, tai kodėl gi ne. Turime savo dievų pavadinimus, laisva kiekvieno valia juos gerbti arba ne.
Tik tas pagonybė vs. krikščionybė reiškinys labai nervina. Čia kaip nacionalizmas vs anarchija - tokio va lygio mėšlas .
An outcast.