Moderatorius: Astronautė-Myška

Parašė KAROLINA1108
#418331 Svejki.norejau paklausti kaip pas jus su somatika?jauciuosi kaip sena boba,amzinai kazka skauda,pykina,raumenu traukuliai,odos niezejimas ir dar milijonas simptomu...
Vartotojo avataras
Parašė LBJ
#418363 Taip, deja, nerimas ir depresija atnesa milijonus fiziniu simtomu :( is kuriu isvardinai tai tik traukuliu neturiu
Parašė KAROLINA1108
#418365
LBJ rašė:Taip, deja, nerimas ir depresija atnesa milijonus fiziniu simtomu :( is kuriu isvardinai tai tik traukuliu neturiu

Labai idomu kokie pas tave simptomai ir ar jie kasdiena tave kankina?vartoji kokius vaistus?
Parašė aja
#420556
mmm rašė:Psichoterapiją planuoju atnaujinti jau šį mėnesį. Man visi daktarai ją liepia lankyti. Metus esu lankiusi, na bent išsikalbėdavau ten, nežinau ar padėjo, vistiek vaistus reikia gerti.
Psichiatro irgi reikia,nes nuo nerimo ir PA vaistus geriu.

o vaistukus kokius geri, man kažkas panašaus,vaistų nepritaiko,dabar nakčiai skyrė mirtazapiną ,bet dieną plaukioju, nėra jėgų,tik gulinėju
Vartotojo avataras
Parašė mmm
#420561
aja rašė:o vaistukus kokius geri, man kažkas panašaus,vaistų nepritaiko,dabar nakčiai skyrė mirtazapiną ,bet dieną plaukioju, nėra jėgų,tik gulinėju


Nuo birželio vėl brintelixą geriu. Kažkiek padėjo, jau vėl vairuoju, šiandien pirmą kartą po pertraukos vėl nuvairavau 250km. Nors va dabar vakare buvo užėjęs plaukiojimas, bet tiesiog nuėjau pailsėti, ir va praėjo. Ždž, ta būklė tikrai retėja. Po truputį grįžtu į gyvenimą. Rytoj pradėsiu dirbti naujam darbe. Nuotoliniame. Bus matyti, ar pavežu, ar dar ne. Aišku stengiuosi gyventi mažesniu tempu, kiek įmanoma. Dar padėjo b grupė leidžiami (leidausi kovo mėn ir spalio men). Norėtųsi dar,bet kiek žinau, galima tik 2 kartua i metus. Dėl brintelixo, dabar noriu jį pakeisti, bandysiu i paroxetina. Nes nera taip gerai, kaip norėtųsi.
Parašė Graikas
#420564 Is patirties galiu pasakyti,jog niekada nebus taip gerai,kaip noretusi. Patykekite. As toki kelia su vaistais nuejes,tiek visko isbandes. Buvo gerai,bet niekada nebuvo taip gerai,kaip noretusi. Paprastas dalykas: jei ta savijauta nejaukia stipriai gyvenimo,ismokite su ja gyventi. Pazinkite save,atidziau pazvelkite i savo busenas. Nesiekite tobulumo,nes jo,paprasciausiai nera,ir jo nepasieksite.
Vartotojo avataras
Parašė mmm
#420574
Graikas rašė:Is patirties galiu pasakyti,jog niekada nebus taip gerai,kaip noretusi. Patykekite. As toki kelia su vaistais nuejes,tiek visko isbandes. Buvo gerai,bet niekada nebuvo taip gerai,kaip noretusi. Paprastas dalykas: jei ta savijauta nejaukia stipriai gyvenimo,ismokite su ja gyventi. Pazinkite save,atidziau pazvelkite i savo busenas. Nesiekite tobulumo,nes jo,paprasciausiai nera,ir jo nepasieksite.


Tai as tikiu kad idealiai nebus, pati su vaistais turiu 15 metų patirtį, su escitalopramu budavo, kad jausdavausi savimi. Bet, nebeišeina pradėti jo gerti, nebepernešu tos pradžios.. kažkada ir su paroxetinu neblogai buvo. O dabar brintelixas...nuo jo labai išmuša iš vėžių tas drebulys, rankų, dantų netgi. Ir nerima jis silpniau veikia. Tai dar pabandysiu keisti, na norisi dar geresnių rezultatų..jei jau vartoju vaistus, tai geriau kuo labiau tinkamus..