Moderatorius: Katinas

Vartotojo avataras
Parašė MiesteRuduo
#82887
NormalAusis rašė:žinoma, iki dviejų mėnesių net.


man kažkodėl davė ilgiau.

atsakau į temos klausimą; depresija yra šūdaS
Vartotojo avataras
Parašė eva
#86898 -40? - dar ne tragedija?
Vartotojo avataras
Parašė JDWT1Y
#101781 Iš to testo kažkokio taip 35 surinkau. O šiaip, kuo toliau skaitau tuos straipsnius ir informaciją, tuo labiau tikiu, kad galiu sirgti depresija, o gal ir sergu.
Vartotojo avataras
Parašė nulis
#101783 Tai mažiau skaityk.
Vartotojo avataras
Parašė nulis
#101784 Dirbk daugiau, sportuok, mokykis. Neliks laiko nesąmonių skaityt ir savęs gailėt.
Vartotojo avataras
Parašė JDWT1Y
#101821 Tai skaityt ir domėtis daug įdomiau, nei sportuot.
Parašė bevardo
#102172
JDWT1Y rašė:Tai skaityt ir domėtis daug įdomiau, nei sportuot.


Cia manau skonio reikalas :)
Vartotojo avataras
Parašė nulis
#110414 Diskusija tęsiama Purvynėlyje pavadinimu "Skiedalai".
Vartotojo avataras
Parašė Agni
#122049 prašau moderatorių iškelti pienės temą į dienoraščius.
ParašėKatinas
#131874
apple rašė:• Prisiminkite, kad depresija yra pagydoma.
• Depresija verčia neigiamai mąstyti apie save patį, apie pasaulį, žmones, ateitį. Šios mintys laikinos; išgijus nuo depresijos jos pasikeis.
• Viskas tikriausiai nėra taip beviltiška, kaip Jums atrodo.
• Nevenkite žmonių, praleiskite daugiau laiko su artimaisiais, draugais.
• Pasikalbėkite apie savo išgyvenimus su gydytoju, psichologu ar žmonėmis, kuriais pasitikite, nes taip rasite, kas Jus palaikys, ir sužinosite apie būdus patiriamiems simptomams įveikti.
• Dėl nieko nekaltinkite savęs.
• Nedarykite tuo metu svarbių gyvenimo sprendimų: nemeskite darbo ar mokslo, nesiskirkite su sutuoktiniu, nes Jūsų sprendimas vėliau gali pasirodyti nesąs tinkamiausias.
• Susidarykite planą ir numatykite ką nors malonaus kiekvienai dienai (padovanokite sau dovaną, padarykite malonumą artimam žmogui, nevenkite linksmo skaitalo, geros knygos, eikite pasivaikščioti, apsilankykite teatre, dailės parodoje ar pan.). Svarbu būti užsiėmusiam, net jei nieko nesinori.
• Užsiimkite kūrybine veikla - rašykite ar pieškite.
• Pasigaminkite sau skanius pusryčius, pietus ar vakarienę. Gausus angliavandenių maistas, šokoladas turi nuotaiką gerinančių savybių.
• Judėkite, nes fizinis aktyvumas padeda įveikti depresiją.


Svarbiausia yra galvoti ,kad gyvenimas puikus ir neziureti kas buvo praeityje...reikia gyventi sia diena ir ateitimi. Turite uzsibrezti tikslu kuriuos norite igyvendinti. VISKAS YRA TIK JUSU GALVOJE. Depresija , apatija ir psichologines ligos priklauso tik nuo jusu minciu. Reikia jas valdyti ir kuo dazniau galvoti pozityviai.

:heart
Vartotojo avataras
Parašė Paukstis
#262681 Depresija ir elgesys su depresijos pozymiais du skirtingi dalykai. Antrasis variantas, kai kitiems kaip ir akivaizdu, taciau zmogus jauciasi gerai.
Parašė talib
#284174 Visai nenoriu sau prisipaišyti ligos, bet matau kaip sunkai igydosi žmonės užleistą depresiją. Kai paskutinį kartą dariausi testą pas kažkokią nemano psichologę šiemet, rezultatas buvo toks pats

"prasidėjusi depresija, reikia ieškoti geros kompanijos, bėgti iš vienatvės, iš paties savo minčių "

bet net be testo galiu drąsiai sakyti, kad situacija nesikeičia jau 9 metus kaip minimum, su pablogėjimais, bet kai paauglystėje bandžiau žudytis tėvai nesutiko manęs guldyti į ligoninę kad nebūčiau įskaitoj
Parašė talib
#284175 num tipo, 29 taškai, aš galvoju, ką jeigu paauglystėje būtų mane nuvedę ps gydytoją, gal būčiau susitvarkius gyvenimą
Parašė Vvol
#289514 Nezinau kur rasyt, tai parasysiu cia. Ar kam nors su nerimu ir panikos atakom yra pasireiske regejimo sutrikimai? Pastebejau, kad paskutiniu metu labai mirguliuoja akyse, ypac jei susinervinu, jau net angliska pavadinima susiradau (vel sau ligu ieskau) http://en.wikipedia.org/wiki/Visual_snow gal ir anksciau buvo, bet neatkreipiau demesio, o dabar kazkaip trukdo. Pats regejimas pas mane geras.