Moderatorius: Katinas

Vartotojo avataras
Parašė Agni
#13138 čia kaip tik toks klubas :)
Parašė sinthetic
#13262 Ga kas zino, kur galima rasti psixologa ar tas, kas padetu, nes neturiu kam net issipasakot, kiek manyje susikaupe tustybes, tevai nemoka isklausyt ir suprast
Vartotojo avataras
Parašė Agni
#13274 išsipasakot visada gali pas mus. o psichologą galima rasti poliklinikoje bei privačiuose centruose.
Vartotojo avataras
Parašė eLile
#13357 O kuriame psl aš galėčiau išsipasakoti? :]...
Vartotojo avataras
Parašė Agni
#13379 pvz.: naujokų skyriuje.
Vartotojo avataras
Parašė linjurga
#18261 GYVENIMIŠKI PATARIMAI

BENDRAUKITE
Ištyrus krūties vėžiu sergančias moteris paaiškėjo, kad ligonės, įstojusios į savitarpio psichologinės paramos grupes, gyvena daug ilgiau. Tad pasidalykite savo rūpesčiais su mylimais žmonėmis, draugais, ar su tais, kurie turi tą pačią bėdą. Tai sustiprins ne tik Jūsų psichiką, bet ir imuninę sistemą.

MUZIKA RAMINA
Tyrimais įrodyta, kad 70 - 80% ištirtų moterų daug mažiau skaudėjo, kai jos klausėsi muzikos. Nustatyta, jog muzika gali padėti, jei kamuoja įtampa ir nerimas. Jos klausantis lėtėja širdies plakimas, mažėja kraujospūdis bei streso hormonų koncentracija kraujyje.

ĮTAMPA IR RAUMENYS
Atsikratykite įtampos paeiliui įtempdami ir atpalaiduodami raumenis. Pradėkite nuo kojų pirštų: kuo smarkiau sulenkite juos 10 -čiai sekundžių ir tada atpalaiduokite taip pat 10 -čiai sekundžių.taip mankštinkite visus pagrindinius kūno raumenis, kildami aukštyn tokia seka: pėdos, kojos, liemuo, rankų pirštai, rankos, kaklas ir veidas.

ŠEKSPYRO IŠMINTIS

Tas pats įvykis vieną žmogų gali sugniuždyti, o kitą - įkvėpti. Todėl pasistenkite stresinėse situacijose įžvelgti kuo daugiau teigiamų dalykų. Kaip rašė V.šekspyras: "Nėra nieko nei gero, nei blogo, tik mūsų mąstymas dalykus padaro vienokius ar kitokius."

APIE VARŽOVUS
Jeigu turite konkurentą - pasistenkite padaryti jam ką nors gero. Taip sėkmingiau išvengsite stresinės situacijos negu stengdamiesi jį "įveikti". O kai nebeliks įtampos, Jūs tapsite daug veiklesnis, ir viskas daug geriau seksis.

TVARKINGI NAMAI
Švariuose, tvarkinguose namuose ir darbo vietoje žmonės geriau susikaupia, didėja darbingumas, praeina pasimetimas. Psichologai nustatė, kad ir pats tvarkymosi procesas daugeliui vyrų ir moterų gali numalšinti nerimą ir stresą.

KARTU SU RŪBAIS
Po darbo greičiau persirenkite patogiais namų drabužiais. Pakeisti rūbų stilių - puikus būdas psichologiškai atsiriboti nuo stresų, susijusių su darbo aplinka - "nusimeskite" stresą drauge su rūbais.

NAMŲ DALELĖ
Įtampa verslo kelionių metu sumažės, jei turėsite su savimi namus primenantį niekutį. Nustebtumėt, kiek daug keliaujančių verslininkų vežasi savo lagaminuose net tokius mėgstamus namų daiktus, kaip naktinė lempa, antklodė ar žaislinis meškiukas.

SPALVOS
Šaltos spalvos nuramina ir atpalaiduoja nervų sistemą. Ryškios, rėksmingos spalvos puikiai tinka energijai sužadinti, tačiau norėdami atsipalaiduoti geriau jų venkite.

„NUPLAUKITE“ STRESĄ
Nervų sistemos įtampą malšina hidroterapija. Prisileiskite vonią karšto vandens, įpilkite pusę puoduko karčiosios druskos ( magnio sulfato) ir mėgstamiausio vonios aliejaus.

MYLĖK SAVE
Retkarčiais save pagirkite - kartais tiesiog pasakykite sau:"Aš puikiai jaučiuosi", "Aš tikras šaunuolis". Tik neišmeskite iš galvos šito patarimo kaip kvailo, kol jo neišbandėte.

DAUG VAIDMENŲ
Gyvenime vaidinkite daug vaidmenų- būkite sutuoktiniai, tėvai, darbuotojai, draugai, mylimieji.Tyrimai parodė, kad žmonės, turintys įvairiausių užsiėmimų, yra laimingesni, negu tie, kurie savo energiją išlieja siauroje srityje.

UŽKREČIAMAS LINKSMUMAS
Pasistenkite, kad jus suptų linksmi draugai, venkite niurgzlių ir amžinų sielvartautojų. Ne veltui Euripidas sakė: "Dviejų žmonių draugijoje negali būti vienas surūgęs, kitas - ne".

PYKTIS
Prieš išliedami pyktį, giliai įkvėpkite ir suskaičiuokite iki 10. Ši gudrybė sena, tačiau tikrai padeda lyg akimirksniu veikiantys raminamieji vaistai.

GILUS KVĖPAVIMAS RAMINA
Beveik neįmanoma nervintis tuo metu, kai giliai ir palengva kvėpuojate. Išbandykite tokį pratimą - atsigulkite ant nugaros ir uždėkite rankas ant pilvo. Tada iš lėto ir giliai įkvėpkite oro pro nosį. Taisyklingai įkvepiant rankos turėtų kilstelėti ir kryptelti į išorę. Įkvėpkite kuo giliau, o tada pamažu ir iki galo iškvėpkite. Pakartokite tai keletą kartų.

LAIMĖS FORMULĖ

Įsiklausykite į senovės Kinijos išminčių patarlę: "Laimingas tas, kuris myli, turi ką dirbti ir ko nors tikisi".

PAVERKITE

Kad nugalėtumėt Jus apėmusią paniką, nustokite ją slopinti. Kuo daugiau Jūs bandysite atsilaikyti ir slopinti simptomus, tuo labiau jie gali iškeroti. Užuot sakęs:"Aš noriu išvengti nemalonių jausmų bet kokia kaina", geriau pasakykite sau:"Aš noriu susidoroti su panikos simptomais." Paverkite, jei Jums norisi. Nesenai buvo atlikti tyrimai, kurie parodė, kad verkiant dirginami vegetaciniai nervai, turintys ryšį su tomis galvos smegenų struktūromis, kurios atsako už mūsų emocijas, jausmus, nuotaiką. Tuomet šiose struktūrose prasideda slopinimas.

(Pagal knygą "Patarėjas visiems, kurie ryžtasi gydytis patys", Meralas, 2000)
ParašėKatinas
#71451 Sergu depresija ,geriu vaistus ir siuo metu esu tokioj busenoj ,kad apie nieka stengiuosi negalvoti,isvis nemastau apie savo problemas ir visokius vidinius priestaravimus .kaip jus galvojate ar tai nera tik pabegimas nuo problemu? ar tik dar labiau neuztes gydymo?
Vartotojo avataras
Parašė Medeja
#71515 Mano pasiūlymas - kuo daugiau naujų įspūdžių. Čia pati taip sugalvojau. Kuo daugiau naujų potyrių, naujų pramogų, naujų užsiėmimų, naujų žmonių... Netgi į darbą važiuoti kkartais kitu maršrutu nei visada - ir tas jau gerai :)
Vartotojo avataras
Parašė Marse
#71596
Minerva rašė:Sergu depresija ,geriu vaistus ir siuo metu esu tokioj busenoj ,kad apie nieka stengiuosi negalvoti,isvis nemastau apie savo problemas ir visokius vidinius priestaravimus .kaip jus galvojate ar tai nera tik pabegimas nuo problemu? ar tik dar labiau neuztes gydymo?

Leisk sau pailsėti, jei negalvoji, tai jau pažanga.
Parašėimdigo
#71607 as tai stengiuosi ka nors daryti ...bet jei istinka koks priepuolis tai giliai kvepuoju i maiseli nes tai suteikia deguonies ir tai istikruju padeda...pradedu skaityti knyga,anekdotus,piesti ir rasyti...daznai nueinu mokytis tai taip pat padeda,pradejau medituoti...pradejau tampyti raumenis tai taip pat padeda..nes kai juos itempi po to labai gerai atsipalaiduoja...tai pastoviai razausi ir tai labai didelis pliusas =)
ParašėKatinas
#71727 As pradejau negalvoti nuo tada kai geriu vaistus,cia kazin nuo ju toks poveikis .ar kam nors taip buvo?
Vartotojo avataras
Parašė Medeja
#71728 nepersidirbti. čia irgi pati atradau.
Vartotojo avataras
Parašė Marse
#71729
Minerva rašė:As pradejau negalvoti nuo tada kai geriu vaistus,cia kazin nuo ju toks poveikis .ar kam nors taip buvo?

Man vaistai sustabdė nuolatinį knisimąsi toj pačioj problemoj. Nors situacija nepasikeitė, ty niekas, kas mane graužė, neišsisprendė. Tik aš nustojau taip giliai imti į save. Todėl sakau, kad būna. O tas "apspangimas" nuo vaistų man būna tik kokias dvi savaites, paskui organizmas prisitaiko ir pasidarai normalus.
ParašėKatinas
#71774 Pa mane lygiai taip .Problema nedingo,tik as nebegalvoju.bet jei nustosi vaistus gert vel grisi prie beprotybes ar ne :bloga
Vartotojo avataras
Parašė Marse
#71842
Minerva rašė:Pa mane lygiai taip .Problema nedingo,tik as nebegalvoju.bet jei nustosi vaistus gert vel grisi prie beprotybes ar ne :bloga

Jei dabar nustotum - taip, vaistus reikia gerti bent pusmetį. Per tą laiką daug kas pasikeis