Moderatorius: Katinas

Vartotojo avataras
Parašė Ciaba
#268216 Sutinku, kad per mažai. Bet čia kaip ir su alkoholizmu. Sustoja ir lenda iš duobės vienetai, nes tai nežmoniškai sunku ir reikalauja motyvacijos ir didelių valios pastangų. O kiti geria ir nepajėgia sustot, nors žino, kad pragers kepenis ir kitus organus ir galiausiai mirs.
Vartotojo avataras
Parašė maingirdas
#268218 Anksciau as irgi savo organizmo netaupiau ,o kai susirgau ,tai susimasciau.Dabar negeriu,nerukau ,tik dar su zmona vienoj lovoj miegam. :jap
Vartotojo avataras
Parašė Paukstis
#268220 Reikia ne tik vienoj lovoj miegot, o ir nors siokiu tokiu sportu uzsiimt, veliau nors mintys praskaidres... Nors daug kam nuo vaistu ir nesinori...
Vartotojo avataras
Parašė Ciaba
#268224
Paukstis rašė:Reikia ne tik vienoj lovoj miegot, o ir nors siokiu tokiu sportu uzsiimt, veliau nors mintys praskaidres... Nors daug kam nuo vaistu ir nesinori...

:)Taip. Nežinau kaip moterims, bet vyrams, nuo antidepresantų ir raminamųjų nelabai norisi ir galisi.
Vartotojo avataras
Parašė intentions
#268225
Ciaba rašė:čia kaip ir su alkoholizmu. Sustoja ir lenda iš duobės vienetai, nes tai nežmoniškai sunku ir reikalauja motyvacijos ir didelių valios pastangų. O kiti geria ir nepajėgia sustot, nors žino, kad pragers kepenis ir kitus organus ir galiausiai mirs.

Tikra tiesa.



O del AD ir norejimo bei galejimo - tai man atrodo cia individualus dalykas, bent jau ta tema paskaicius.)
Vartotojo avataras
Parašė Paukstis
#268228 Vyrai ir moterys! Po vaistu vartojimo geismai grizta! Manau, kad cia visi suauge esam, tad pasidalinsiu savo patirtimi. Man nuo Sero ar Depakino buvo labai jautru(...) Pradzioj patiko, veliau taip erzindavo... Niekad nemaniau, kad toks padidejes jautrumas gali erzint - nesigiriu, rasau jums tiesa - reikia nereikia. Nes psichologiskai sekso ne visuomet norejosi, tai dirgulys toks apimdavo, viskas erzindavo. (nezinau - cia jau prie vaistu salutinio poveikio, nes ilgainiui tokia bukle uzknisa)
Vartotojo avataras
Parašė Ciaba
#268232
Seroksatas, zoloftas, fevarinas ir cipramilis. Jie išgarsėjo kaip sukeliantys lytinių problemų: lytinio susijaudinimo netekimą, orgazmo susilpnėjimą ar net visišką nesugebėjimą jo pasiekti, o vyrams - erekcijos sutrikimus. Remiantis tyrimais, iki 50-80 proc. vartojančiųjų SSRI skundėsi bent vienu iš išvardintų sutrikimų.

Man taip buvo nuo maksimalios fevarino dozės. Nei norėjau, nei galėjau, tik akimis nurenginėjau. :bloga
Yra keletas antidepresantų, iš kurių daugiausia šia prasme ištirtas velbutrinas (Wellbutrin®, cheminis pavadinimas - bupropionas), kuris yra toks pat veiksmingas kaip ir SSRI, tačiau nesukelia lytinio gyvenimo problemų. Netgi paaiškėjo, jog velbutrinas, atvirkščiai - kartais gali sustiprinti lytinę funkciją.

Prieš pusmetį pradėjau vartoti bupropioną. Efektas turbūt kaip nuo viagros.
Taip keletą mėnesių labai buvau aktyvus. Dabar normalizavosi ir lytiniu gyvenimu patenkintas.
Vartotojo avataras
Parašė maingirdas
#268237 as geriu viagra,man gydytoja israse,oi kaip gerai ,kaip 16 metu buciau :kazokas
Vartotojo avataras
Parašė Paukstis
#268241 Tik nesakyk,kad kompensuojami :da Ir dar: vien noro nepakanka - reikia geruciams partneriui buti, kad ir jis noretu... :da
Vartotojo avataras
Parašė maingirdas
#268244 O as ir nesakiau ,kad kompensuojami. Nenukrypkim nuo temos,laikykimes forumo taisykliu mielas Pauksti .
Vartotojo avataras
Parašė Ciaba
#268250
Paukstis rašė:Tik nesakyk,kad kompensuojami :da Ir dar: vien noro nepakanka - reikia geruciams partneriui buti, kad ir jis noretu... :da

Na patark Paukšti,gal papasakok kaip tu būni gerutis(tė) savo partneriui, kad ir jis užsinorėtų. Tik jei sutarėm atvirai- pirmyn atvirai. :achtung
Vartotojo avataras
Parašė Paukstis
#268253 Ot Ciaba - cekava Zose! Laukiu, gal priims i raudona zona, ten apie sekso zaidimus rasyt galima. O cia dar N-18 pasiskaitines, tai nelabai etiska butu...
Vartotojo avataras
Parašė intentions
#268397
Ciaba rašė:
Yra keletas antidepresantų, iš kurių daugiausia šia prasme ištirtas velbutrinas (Wellbutrin®, cheminis pavadinimas - bupropionas), kuris yra toks pat veiksmingas kaip ir SSRI, tačiau nesukelia lytinio gyvenimo problemų. Netgi paaiškėjo, jog velbutrinas, atvirkščiai - kartais gali sustiprinti lytinę funkciją.

Prieš pusmetį pradėjau vartoti bupropioną. Efektas turbūt kaip nuo viagros.
Taip keletą mėnesių labai buvau aktyvus. Dabar normalizavosi ir lytiniu gyvenimu patenkintas.

Na, bupropionas toks labiau kaip ir stimuliuojantis yra, tai gal todel. As ji geriau su cipralex'u, tai deja, tokio poveikio neteko pajust :achtung Nors, gal kazkiek pagerejo, nei vartojant vien cipralexa, bet 'laimingaja pabaiga' vistiek sunkiai pasiekdavau.
Ir taip, sutinku su Pauksciu, kad po vaistu, laimei, viskas sugrizta kaip buve :DD
Vartotojo avataras
Parašė Ciaba
#268424
vartojant vien cipralexa, bet 'laimingaja pabaiga' vistiek sunkiai pasiekdavau.

Na patį tai gal ir nervina. Bet partneriui(moteriai) gal ir geriau. Jos vis gi skundžiasi, kad joms viskas per greit. =)
Vartotojo avataras
Parašė Paukstis
#268432
Ciaba rašė:
vartojant vien cipralexa, bet 'laimingaja pabaiga' vistiek sunkiai pasiekdavau.

Na patį tai gal ir nervina. Bet partneriui(moteriai) gal ir geriau. Jos vis gi skundžiasi, kad joms viskas per greit. =)


Laikas butu ir ''leciau'' ismokt, ne 16 gi :achtung