Moderatorius: Katinas

Vartotojo avataras
Parašė Zvakide
#254360 Ar jum buna depresijos paumejimo metu,kad stai gulite pora savaiciu is eiles leisgyviai,o paskui prasideda traukuliai kune?As tiesiog negaliu nusiraminti-tai kojas judinu,tai rankas,ir taip galu istisai ..
Vartotojo avataras
Parašė Būsena
#254368 Esu girdėjus apie tai iš kelių forumiečių. Pačiai patirti neteko.
Čia straipsniukas apie tai:
http://www.infomed.lt/lt/2/Infomed_pliu ... -sindromas
Vartotojo avataras
Parašė Vitalija
#254370 Man taip buvo kai vartojau AD ir neuraleptikus.
Vartotojo avataras
Parašė Zvakide
#254377 aciu uz straipsniuka :flo
Vartotojo avataras
Parašė insomnia
#254399 Man būna, kad atsiguli miegot, o kojose prasideda kažkoks kvailas jausmas, lyg norėtum su jomis kažką daryti, judinti, pritupimus daryti ar panašiai. žodžiu kažkokios bezobrazijos prasideda.
Vartotojo avataras
Parašė pasaulis
#254416 neramių kojų sindromas yra dažnas reiškinys, tai ne traukuliai. Reikia vaistinėje nusipirkti Magnio papildų, brangiai nekainuos, ir pagerti visą kursą. aš gėriau ir po 3 tabletes per dieną, kad greičiau praeitų. problema apmažėjo.

jeigu šitas neramumas buvo ir prieš geriant AD, tai vertėtų išsitirti kraują ir hormonus.


beje, Žvakide, sukūrei temą, kad šiaip sau vartoji įvairius vaistus. Pati save nuodiji ir kuri temas lyg nesuprastum, kad tokios ligos iš „niekur“ neatsiranda. Sveikinu, pati save stūmi į ūminį kepenų, inkstų nepakankamumą ir dar eilę kitų ligų.
Vartotojo avataras
Parašė EniGmO
#254469 Pas mane yra tokie panasus pojuciai..ypac kai nervuojuos daug...siaip pas emociionlius zmones dazniau buna.,bet neretai toki dalyka gali isaukti vaistukai :) reiktu issiaiskint kas cia kaltas
Vartotojo avataras
Parašė Būsena
#254495 Gali būti ir kaip vaistų šalutinis poveikis. Enigmo teisi.
Vartotojo avataras
Parašė Zvakide
#254586 Na,psichine ligu sergu ,tad ir darau picghui budingus veiksmus...\zodziu,man regis ju issikrausciau is proto.
Vartotojo avataras
Parašė dddeganti
#254865 man irgi buna ir jau labai seniai tas. kojos, rankos, sirdis ir bet koks judesys.. visa tai is nerimo, nepasitikejimo savimi ir pan. tik ar prisiskiria prie to neramumo ir vaiksciojimas kalbant telefonu arba didelis gestikuliavimas bendraujant siaip?

beje, pasaulis rase apie magni. as zinau, kad magnis esant meslungiui padeda, bet ar jis taip pat veikia nuolatini koju judinima??
Vartotojo avataras
Parašė intentions
#254866 Atsigulus lovoje ant pilvo pradedu peda judint. Kazkaip nerviskai, pati to nepastebiu.
Arba sedint tas kojas irgi kalatoju. :bloga
Vartotojo avataras
Parašė dddeganti
#254868 jojoooooo ir, jeigu dar tuo metu sedi pas psichiatra arba psichoterapeuta iskart kreivai ziuri ir klausia " ka sis koju judesys sako?" :D
Vartotojo avataras
Parašė Gr3ta
#254872 na man kolkas tokiu dalyku nepasitaike...
Vartotojo avataras
Parašė Paukstis
#262682 O man vidinis drebulys prasideda, sutrinka kvepavimas, ir savotiskas isgastis kuno reakcijos i nerima. Veliau mastau apie nereiksmingus dalyku ir praeina.
Parašė svetimapalata
#268911 jo, man tai žiaurus neramumas kūne būna, ištisai judinu kojas, trinu rankas, negaliu nėi dešimt min išbūt ramiai, žiauriai užknisa šitas dalykas... :(