Moderatorius: Katinas

Parašė All_Of_It
#282897 siandien bandziau daryti seksa , bet nebuvo tokio gero jausmo kai seniau.. ir sunkiai erekcija ivyksta..nezinau kurie vaistai tai padare....bet liudna...
Vartotojo avataras
Parašė Kai
#283818 O man visiskai noras dinges.Absoliuciai.Nors kadangi viena dabar esu,tai per daug ir nesiskundziu.
Vartotojo avataras
Parašė Eclipse
#289326 Mane tai nervina, nes aš kaip ir noriu, bet neišeina :/// kažkaip nemaloniai dėl to :/
Vartotojo avataras
Parašė avio
#290400 Man nevartojant jokių vaistų visiškai išnyko ne tik libido, bet ir mėnesinės. Truputį keista, nes anksčiau net ir badaujant jos visad pasirodydavo savo laiku, o dabar va kaip dingo, taip dingo.
Vartotojo avataras
Parašė LIXXA
#291356
reddevil rašė:Beveik visi antidepresantai sukelia libido sumazejima apart Valdoxan'o .. Galiu pritarti minciai kad kiek apmazeja noras.. bet velgi del to kad paprasciausiai buna nerimas, bloga nuotaika.. + chemija.. va ir kokteiliukas :) Bet kaip sabonis sake... sportuot negalima, nesiot nieko egalima.. to ano negalima.. liko tik sexas gyvenime.. :) Tai kai jau ir sexas bus visishkai nebeidomus.. tai tikrai reikia laaabai smarkiai susirupinti..




KAI PASIKLAUSAU TIKRAI LABAI LABAI BAISU DAROSI :x
niekada nebuvau istroskusi sexo...bet dabar naudojant AD ,isvis nebeliko jokio noro,visikai..einu su vyru i lova vakare ir bijau net..nezinau ka reikes pasakyti kad vel nenoriu,,ir net galvot nesinori apie ji..nes kaip kazkas rase del asaru po sexo,man taip daznai buna,,jauciuosi vos ne kaip isprievatrauta savo vyro :sad:
ir baigti jau nebegaliu....tai tiesiog slegia labai labai,,ir nebezinai ka daryti..nes myli savo vyra,nori buti su juo..bet lovoje jo nebenori..baisu tik tai,,kad vyras bunant tokiai situacijai nepasuktu kur ne tuo keliu ;boba :verysad:
net nebezinau ka daryti..jauciuosi visiskai niekam tinkanti...ka daryti :verkiu :verkiu :verkiu
Parašė Vvol
#292307
LIXXA rašė:
reddevil rašė:Beveik visi antidepresantai sukelia libido sumazejima apart Valdoxan'o .. Galiu pritarti minciai kad kiek apmazeja noras.. bet velgi del to kad paprasciausiai buna nerimas, bloga nuotaika.. + chemija.. va ir kokteiliukas :) Bet kaip sabonis sake... sportuot negalima, nesiot nieko egalima.. to ano negalima.. liko tik sexas gyvenime.. :) Tai kai jau ir sexas bus visishkai nebeidomus.. tai tikrai reikia laaabai smarkiai susirupinti..


Netik Valdoxan, dar yra Triticco Retard, bet neskaitant, kad pakelia lytine funkcija, nieko gero is to vaisto. Man tai seniau ir su vaistais ir be vaistu nebuvo potraukio, o su Valdoxanu dabar kazkaip normaliai. Gal nervai truputi susitvarke.
Vartotojo avataras
Parašė EniGmO
#292501 jei prakalbus apie tai...nera potraukio jau ilgai...bet duodu,del to nenumirstu.,kad tik santykiai nenutruktu.,vyram to reikia labiau nei moterim...
ParašėKatastrofa
#292509
EniGmO rašė:jei prakalbus apie tai...nera potraukio jau ilgai...bet duodu,del to nenumirstu.,kad tik santykiai nenutruktu.,vyram to reikia labiau nei moterim...


Tai kad klysti. Normaliai, nesergančiai moteriai TO reikia netgi labiau, nei vyrams. Ir dažniau. O "duodama" tik save niekini, nes tai tavo kūnas, o naudoji jį ne bendram malonumui, o tam, kad jis pasitenkintų ir tavęs nepaliktų. Tai kam toks vyras apskritai? Nemanai, kad dėl tokių minčių ir to pačio potraukio nėra? O jam kažin labai jau didelis yra? Nesuprantu... Pagal aprašymą tai įsivaizduoju gulinčią, kaip lentą, o kiek žinau, tai nelabai vyrams patinka. Nebent jam dzin viskas. Gal žiauriai aš čia, bet tai tiesa..
Vartotojo avataras
Parašė LIXXA
#293635
EniGmO rašė:jei prakalbus apie tai...nera potraukio jau ilgai...bet duodu,del to nenumirstu.,kad tik santykiai nenutruktu.,vyram to reikia labiau nei moterim...




as tau labiau pritariu...turiu draugiu daug,ir daugiau nei puse ju,taip pat nelabai nori sexo..taigi tikrai manau kad vyram to reikia labiau nei kai kuriom moterim...man taip pat va butent lb sunku del to,kad bijau kad nepaliktu,,nenoriu likti viena,,myliu as ji...kartais taip pat suvaidimnu malonuma...verkiu nusisukusi....o ka daryti..jau kaip sakant is karto kitais atiduoti ji,,ir isskirti seima..neeeeee.gal kai viskas susitvarkys,prabis tas noras
Vartotojo avataras
Parašė Vitalija
#293639 Del to nerejimo - manau nereikia imti apibendrintai vyrai ir moterys. Kiekvienas asmuo atskira respublika:) Gali buti vyras labai saltas tuo klausimu, o moteris vos ne nimfomane, arba atvirksciai...apibendrintos isvados manau cia nelabai ka pasako..
Vartotojo avataras
Parašė Kvepia_lelijom
#300381 eh, na nuo vaistų visada sumažėja potraukis trupučiuką, bet visai nedingsta :da aišku, orgazmą pasiekti dvigubai sudėtingiau, bet tada atsiranda išradingumas...
Parašė qwerty
#301618
LIXXA rašė:
KAI PASIKLAUSAU TIKRAI LABAI LABAI BAISU DAROSI :x
niekada nebuvau istroskusi sexo...bet dabar naudojant AD ,isvis nebeliko jokio noro,visikai..einu su vyru i lova vakare ir bijau net..nezinau ka reikes pasakyti kad vel nenoriu,,ir net galvot nesinori apie ji..nes kaip kazkas rase del asaru po sexo,man taip daznai buna,,jauciuosi vos ne kaip isprievatrauta savo vyro :sad:
ir baigti jau nebegaliu....tai tiesiog slegia labai labai,,ir nebezinai ka daryti..nes myli savo vyra,nori buti su juo..bet lovoje jo nebenori..baisu tik tai,,kad vyras bunant tokiai situacijai nepasuktu kur ne tuo keliu ;boba :verysad:
net nebezinau ka daryti..jauciuosi visiskai niekam tinkanti...ka daryti :verkiu :verkiu :verkiu


Aprasei mane. Labaiusiai gaila vyro, kuris pas mane isties yra itin aukstu libido. (Pirmaisiais metais tikraja ta zodzio prasme neislipdavom is lovos)
O dabar skriaudziu ji stipriai :verysad:
Parašė Remas
#302792 Labas visiems.Ziudziu noriu pasipasakot ir noriu patarimo..Vartoju bromazepam po puse tabletes ir antidepresantu tablete pries miega, siaip buvo keletata kartu baime apemus panika bet labai trumpai..Vartot pradejau bromazepama pries pora menesiu,jau dabar nutraukineju bromazepam,o antidepresantu vartot pradjau pries 12 dienu vartoju Mirtazapine po tablete pries miega,nes man buvo ispradziu nemiga didziule negalejau uzmigti ,o jei ir uzmigdavau tai porai val ir viskas ko pasekoje prasidejo panikos atakos,todel dabar vartot pradejau situos vaistus,antidepresantus vartoju pirma karta gyvenime.. Beda dabar tame kad mano libido dingo,nebenoriu sexo , nebetraukia kazkaip, beda labai man siuo atveju didele net ziauriai. Mes kai buvom dabar Lietuvoj atostogu,tai mano drauge daresi operacija Laporaskopija del vaisingumo kad pastot galetu, tai jai padare ta operacija ir nes buvo kiausidziu nepraeinamumas dabar kai padare tai viskas gerak pas ja, o gyditoja pasake kad pastot sansai dabar yra tokie kad nuo 3 ik 6 menesiu tame tarpe pastot gali, o veliau neaisku,gali ir vel atsirasiti jai kiausidese saaugos. Jai viska sutvarke ,dabar man bedos,lovoj nieks nebesigauna, jauciuos kaip neygalus zmogus ,nors man dar tik 37 metai... Man cia smugys didelis, nezinau nei ka daryt norim vaika daryt, o man nieko neiseina.. 6metus bandem ir nieks nesigavo nepastojo, o dabar sansas pastot didziulis, bet su manim problemos.. Nesusijaudinu ,libido dingo... Net pradet nieko negaliu nes net erekcija neivyksta normali kad galeciau atlikti lytini akta...Gal vaistus pakeist reiketu,arba jei nekeist vaistu, kada visa taj turetu praeti ir susinormalizuoti.? Geda man didziausia pries drauge ir nusivylimas tuo paciu nes tiek norejom vaiko , o dabar nieks man nesigauna.. Gal galite ka patarti ,jauciuos bevtiskoj padeti. Galo kokius papildus galima vartot kad didintu libido,kad atsirastu vel noras sexui :( ,jauciuos baisiai ,nes tiek norim vaiko ir se tau :( Lauksiu jusu patarimu :( iki.
Parašė tomax
#342886 Daug AD esu geres, bet nei vieni ne kiek nezumazino to noro nors ir kaip tikejaus. Mano ir zmonos poreikiai skiriasi kaip diena nuo nakties, tai vienu momentu net buvau pradejes ieskot vaistu kad sumazintu tuos norus ir zmonikei nereiktu jaustis skuduru. Bet kai pamaciau kainas tai nusprendziau gal geriau jau kokiam tolete vienam pazaist...