Moderatorius: Katinas

Vartotojo avataras
Parašė Revenant
#271451 Padejau gerti po 150 mg Setralino, kolkas padeda.

Norejau paklausk visu - po kiek laiko ir kaip daznai jums trunka manijos ir depresijos periodai?
Parašėdragonfly
#272513
Revenant rašė:Padejau gerti po 150 mg Setralino, kolkas padeda.

Norejau paklausk visu - po kiek laiko ir kaip daznai jums trunka manijos ir depresijos periodai?


Man manija savaite, depresija beveik 2 metus, taip jau pora kartu
Vartotojo avataras
Parašė Revenant
#272645 Oho kaip ilgai!
Vartotojo avataras
Parašė lulu
#287327 Labas visiems. 2 metus jaučiuosi kaip nesava. Savijauta keičiasi kas kelis mėnesius. Tačiau, kurį laiką tokia emocinių būsenų kaita nesukėlė jokių nepatogumų. Manijos laikotarpis užtruko beveik 4 mėnesius. Tuo metu jaučiausi puikiai - pasitikėjau savimi, visur dalyvaudavau. Taip pat labai daug šypsodavausi ir juokdavausi.
Kai viskas aprimo, grįžau į pastovią būseną, kuri truko labai mažai. Gal pusantro mėnesio. Tada staigiai panirau į depresiją. Kurį laiką lankiausi pas psichologą. Nustatė sezoninę depresiją. Tačiau, jinai užsitęsė beveik pusmetį. Vėliau vėl viskas apsivertė. Gera nuotaiką grįžo, padidėjo aktyvumas. Žinoma, buvo ir neigiamų dalykų. Negalėjau susikaupti, kamavo nepadorios mintys, paranoja. Bet šį kartą viskas užtruko tik pora mėnesių. Grįžus į depresinę būseną, pradėjo kamuoti mintys, kad greit mirsiu arba noriu pasitraukt, todėl prašau pagalbos. Praradau apetitą bei motyvaciją gyventi.

Man nėra diagnozuotas bipolinis sutrikimas, bet man neduoda ramybės tokia nuotaikų kaita. Kaip manote, ar yra tikimybė, kad sergu maniakine depresija?
Parašė sunshine
#287370
lulu rašė: Kaip manote, ar yra tikimybė, kad sergu maniakine depresija?

O dėl ko to paties nepaklausi gydytojo? :)
tikimybių visad yra visokių, ir geriausia ne spėlioti, bet klausti specialisto.
Nors nuo savęs galiu pasakyti, kad manijos ir depresijos epizodai gali būti bipolinio-afektinio simptomas, bet čia va, kaip ir sakei, tikimybė, o ne diagnozė. Ar dabar lankaisi pas psichiatrą?
Vartotojo avataras
Parašė lulu
#287374 Pas psichologą paskutinį kartą buvau prieš pusmetį, kai baiginėjosi depresijos etapas. Kai būsena pagerėjo, nebesilankiau. Viskas buvo grįžę į normalias vietas. Tačiau susiklosčius tokioms aplinkybėms, manau, kad vertėtų vėl su juo susitikti. Tai padarysiu artimiausiu metu.
Parašė sunshine
#287412 Va čia ir yra turbūt bėda to dvilypiškumo - juodais periodais žadi sau, kad dabar jau tikrai kažko imsies ir tikrai ieškosi pagalbos, o tada ateina gerasis laikotarpis, myli gyvenimą, verties per galvą ir nesupranti, kodėl reikėtų gydytis nuo tokios būsenos, kuri duoda šitiek produktyvumo. Bet tada vėl grįžta prislėgtumas, nuovargis, noras vien sėdėt į vieną tašką žiūrint ir ratas kartojas.
Aš savo dabartinės diagnozės nežinau (norėčiau tikėt kad ir nebeturiu, bet.. :) ), vasarą susiėmus nuėjau pas psichiatrą, gavau vaistų, kuriuos po dviejų dienų mečiau. Kažkas tuo metu iš forumo sakė - bėdos niekur nedings šiaip sau, jei reikia vaistų, tai reikia. Bet gaila to laiko, kol juos teks vartot, nes gyvenimą jie keičia tikrai. Nors.. reikėtų pagalvot, į kurią pusę. Su neuroleptikais baigiau mokyklą. Geriausiai prisimenu kaip beveik neįmanoma būdavo nulaikyti galvos pamokose rytais ir kad per bet kokį pasibuvimą su draugais dešimtą valandą atsiguldavau kur rasdavau vietos ir užmigdavau prie visų. Kita vertus, gal geriau metus šitaip, nei kad visą gyvenimą kaip amerikietiškais kalneliais..
Vartotojo avataras
Parašė lulu
#287416 Pirma jūsų pastraipa atspindi mano vidinę būseną 100%. Kai būna blogai, bandau ieškoti pagalbos, tačiau po kiek laiko jos atsisakau, nes jaučiuosi puikiai. Depresijos metu nekenčiu nei savęs, nei pasaulio. O po to staiga viskas tampa gražu. Kelis kartus su psichologu pasikalbu, kad viskas grįžo į normalias vėžes, ir vėl nieko nesiimu.
Ilgą laiką pavyko slėpti šią būsena nuo artimųjų, tačiau dabar darosi sunkiau. Kartais nežinau, kas darosi.
Amerikietiški kalneliai... gerai pasakyta. :)
Parašė votis
#304636 Geras filmukas. Tikrai giliai paveike draugus, kuriems parodziau..
Vartotojo avataras
Parašė Faktorius
#314371 kam nors buvo pasireiskia greitas epizodu pasikeitimas? viena savaite manija kita savaite depresija ir taip maisos :bloga
Vartotojo avataras
Parašė VVika
#319534 Mano diagnose is depresijos pakeista I bipolini. Manija buvo neilgai o depresijos epizodas stiprus tesiasi jau nuo kovo menesio :( Pakeite siandien neuroleptika. Bijau nauju vaistu o dar kai prisiskaitai atsiliepimu apie salutinius, tai visai negera pasidaro.
Vartotojo avataras
Parašė Būsena
#319554 Apie bipolinį daugiau atsiliepimų yra čia:

http://www.depresijosklubas.lt/forumas/ ... sc&start=0

O dėl šalutinių - paskaitai lapelį vaistų nuo skrandžio rūgštingumo - irgi negera pasidaro. Arba tas pats Actifed nuo slogos - girdžiau dukrai 2-3 m., o dabar vaikams jo apskritai neleidžia duot...

Lapely surašyti visi į manomi šalutiniai-bet tai nereiškia, kad jie tau pasireikš. Kiekvienam individualiai su vaistais - vienam labai padeda, kitam nuo to pačio vaisto šalutiniai pasireiškia.
Parašė slibinėlis
#319567 Ir aš turėjau diagnozę. Visgi drįstu sau manyt, kad dauguma su bipoliniu sutrikimu klaidingai diagnozuoti gydosi emocinį nestabilumą, bent šitaip nutiko mano atveju. O bipolinis nėra jau toks dažnas, anot mokslininkų, populiacijoj mažai, keli procentai. Dabar gi atrodo, kad žymiai daugiau.
Vartotojo avataras
Parašė VVika
#319589
Būsena rašė:Apie bipolinį daugiau atsiliepimų yra čia:

http://www.depresijosklubas.lt/forumas/ ... sc&start=0

O dėl šalutinių - paskaitai lapelį vaistų nuo skrandžio rūgštingumo - irgi negera pasidaro. Arba tas pats Actifed nuo slogos - girdžiau dukrai 2-3 m., o dabar vaikams jo apskritai neleidžia duot...

Lapely surašyti visi į manomi šalutiniai-bet tai nereiškia, kad jie tau pasireikš. Kiekvienam individualiai su vaistais - vienam labai padeda, kitam nuo to pačio vaisto šalutiniai pasireiškia.


As ne lapelyje skaiciau, o cia, forume, forumieciu atsiliepimus, tai nuo ju isibaiminau:) Vakar isgeriau pirmus 5 mg, tai miegojau, snaudziau, varciausi lovoje iki 1 valandos dienos.