Moderatorius: Katinas

Parašė anonimas123
#319282 slogi nuotaika, pesimistinės mintys nemiga ir panašiai tęsiasi mėnesį beveik. Ir dabar pasidarė tai kad dingo visiškai seksualinis potraukis.. Net neįvyksta erekcija žiūrint tai kažkokius filmukus ir panašiai :D net masturbavimasis nebeteikia džiaugsmo. Ką daryti? ar tai dėl depresijos
Vartotojo avataras
Parašė Vitalija
#319298 Ot vyrai randa problemu :? :)
Parašė slibinėlis
#319300 Vitalija, kaip suprasti tokį komentarą?

Turbūt kad arba dėl depresijos, arba dėl geriamų vaistų. :(
Parašėbarfuss
#319302 Kiek skaičiau, temos autorius vaistų negeria (pataisykit ir atleiskit, jei klystu).
O šiaip depresija dar ne tokių čiūdų pridaro. Suprantu, keista, neramu, gal net baisu, bet, manau, jog čia dar vienas negydomos depresijos padarinys.
Parašė anonimas123
#319304
barfuss rašė:Kiek skaičiau, temos autorius vaistų negeria (pataisykit ir atleiskit, jei klystu).
O šiaip depresija dar ne tokių čiūdų pridaro. Suprantu, keista, neramu, gal net baisu, bet, manau, jog čia dar vienas negydomos depresijos padarinys.


Tai kaip tą tvarkyt? linksmumo nesukelia tokie dalykai kuo toliau tuo labiau gasdina..
Parašėbarfuss
#319305 Jau ir problemų sprendimo skyriuje ne vienas narys tau minėjo - geriausia būtų apsilankyti pas psichiatrą, kad šis pritaikytų gydymą. Taip pat ir psichologo konsultacijos - kad greičiau susigaudytum savyje ir atgautum pusiausvyrą.
Vartotojo avataras
Parašė Vitalija
#319311 Cia as ironizavau antraja posto dali :)
Is tikruju (kas man labai sunku gal kaip moteriai suprast) vyrai sureiksmina tai. Nu nenori sexo ir nenori. Gyvenime yra ir baisesniu dalyku :) O dar kai tau taip blogai kai gyvent nebesinori - ka ten koks seksas. Cia kazkas kalbejo apie vaistus - iki vaistu gerimo dar galvojau gal ir karsta motera esu. Kai pradejau gert vaistus - dziaugiuosi ta prasme, kad vyras uzsienyje dirba ir jo ilgai nebuna. Taip, kad vaistai man atrodo numusa seksualuma.
Parašė slibinėlis
#319317 Reikia eit pas tos srities gydytoją. Nereikia užleist. :super
Vartotojo avataras
Parašė Farewell
#319320 O kam tau erekcija žiūrint filmukus? Ar bent turi merginą/vaikiną/dar kažką? Jei ne, tai nematau čia problemos.
Man masturbuotis irgi nebesinori, kai viskas taip blogai, bet kažkaip nepergyvenu dėl to. Be to, gal pradedi išaugti iš to paaugliško hiperseksualumo? Aš hiperseksuali buvau, bet depresija padarė savo ir net kažkaip nebegalvoju apie seksą, kai anksčiau 80 procentų visų mano minčių užimdavo būtent apie tai.
Vartotojo avataras
Parašė Farewell
#319321 Aš iš tikrųjų labai pergyvenau, kai dingo mano besaikis noras. Atrodė, kad praradau kažką, kas anksčiau sugebėjo man suteikti labai daug džiaugsmo. Bet pripratau. Nebenoriu, tai nebenoriu.
Vartotojo avataras
Parašė Vitalija
#319326 :bloga

Raudonam kampeliui cia tema labiau tinka :achtung
Vartotojo avataras
Parašė insomnia
#319338 Ko jūs išart šaipotės kaip kokie paaugliai. Tai vyrai rimta problema. Dėl tokios problemos, kad ir laikinos vyrus moterys palieka, o jūs čia sakote vargšelis problemą surado. Negerai taip.
Čia ne šiaip libido sumažėjimas, vyras tokiu metu tampa sekso invalidas. Jis nieko toje srityje nesugeba. Buvo man kurį laiką taip, patikėkite, menkas džiaugsmas. Baisiausia, kad noras niekur nedingsta, o va neišeina nieko padaryti. Tikrai jautiesi kaip visiškas invalidas, o jūs čia bajerius krečiate
Vartotojo avataras
Parašė Vitalija
#319355 Tai, kad Insomnia, temos autorius teigia, kad neturi merginos. Tai tikrai nesuprantu kame problema :? :) Netgi priesingai iseitu.
Parašė slibinėlis
#319360 Pritariu Insomnia. Beje, žmogui tai problema vien jau dėl to, kad jis tai įvardina kaip problemą. Man yra buvę nuo neuroleptikų taip - seksualinė įtampa kaupiasi, o kaip neišeina, taip neišeina. Tai kažkas siaubingo.
Vartotojo avataras
Parašė insomnia
#319391
Vitalija rašė:Tai, kad Insomnia, temos autorius teigia, kad neturi merginos. Tai tikrai nesuprantu kame problema :? :) Netgi priesingai iseitu.


Visiškai nesvarbu, kad temos autorius šiuo metu neturi merginos. Jis potencialiai jos ir negalės turėti, nes reta mergina pasiliks su vyru kuris lovoje neįgalus. Tokia problema uždaro vyrui net galimybę susirasti moterį. Nemanyk, kad vyrui libido smukimas reiškiasi taip kaip moteriai, vyrui tai yra siaubinga problema, o kiekvienas kuris sako: o kas čia tokio? ryškiai visiškai nepažįsta vyrų.

Anonimas123 svarbiausia nesijaudink, tai su laiku praeis. Nesakau kad greita praeis, bet praeis, man pačiam taip pora metų buvo. Čia susikrovė ir vaistai ir pati liga prisidėjo. Pasišnekėk būtinai apie tai su savo psichiatru.