- 2012 09 26, 20:06
#277853
Aš šiaip daug domiuosi religija ir tikėjimu. Ir daug laiko neužtruko kol supratau jog kiekvienas tikintis pasirenka pats į ką ir kaip tikėti. Kiekvienas vis kitaip supranta ir aiškina kas yra Dievas. Todėl tokiam ateistui kaip man yra labai sunku kalbėt apie tokį neapibrėžtą Dievą. Prieš pradėdamas diskusiją su oponentu dažniausiai paprašau apibūdinti Dievą kaip jis jį supranta, tuomet žymiai lengviau diskutuoti. Priešingu atveju tai būna taip jog aš kalbu apie bulves, o kitas apie burokus. Todėl ir nesusikalbam. Panašiai atsitiko ir šiam pavyzdyje, aš kalbėjau apie krikščioniškąjį Dievą, būtent tokį koks yra biblijoje. O ten po mirties yra tik du keliai rojus arba pragaras, nu dar skaistykla. Tu tikriausiai kažkaip kitaip supranti Dievą ir nemanai jog viskas taip paprasta kaip biblijoje rašoma.
Rožinė pantera rašė:Radau šitą pasisakymą pirmame puslapyje, gal pasisakysiu nelabai į temą, bet norėjau parašyti - tikėjimas juk yra daug daugiau, ne kažkokie pliusiukai ir minusiukai, maždaug, ar atsvers geri darbai blogus? Jei taip - dangus, jei ne - pragaras. Čia labai jau vaikiška tikėjimo samprata. =) ir tai, kad žmogus ateistas, nebūtinai jis turi "keliauti į pragarą". Yra daug daugiau visokių niuansų.
Aš šiaip daug domiuosi religija ir tikėjimu. Ir daug laiko neužtruko kol supratau jog kiekvienas tikintis pasirenka pats į ką ir kaip tikėti. Kiekvienas vis kitaip supranta ir aiškina kas yra Dievas. Todėl tokiam ateistui kaip man yra labai sunku kalbėt apie tokį neapibrėžtą Dievą. Prieš pradėdamas diskusiją su oponentu dažniausiai paprašau apibūdinti Dievą kaip jis jį supranta, tuomet žymiai lengviau diskutuoti. Priešingu atveju tai būna taip jog aš kalbu apie bulves, o kitas apie burokus. Todėl ir nesusikalbam. Panašiai atsitiko ir šiam pavyzdyje, aš kalbėjau apie krikščioniškąjį Dievą, būtent tokį koks yra biblijoje. O ten po mirties yra tik du keliai rojus arba pragaras, nu dar skaistykla. Tu tikriausiai kažkaip kitaip supranti Dievą ir nemanai jog viskas taip paprasta kaip biblijoje rašoma.